Dia Buat Jahat, Minta Duit Rakyat...

 

Dulu mereka maki PAS kutip derma nak bayar kos perbicaraan selepas difitnah oleh Sarawak Report. Sampai sekarang takde sebarang bukti duit RM90 juta yang PH fitnah kepada PAS itu. SPRM pun tak mahu mendakwa PAS berkait fitnah tersebut. Mula-mula mereka fitnah PAS. Bila PAS saman, terpaksa kutip derma dengan ahli PAS untuk bayar kat peguam. Depa kutuk PAS lagi sebab kutip derma. Bila PAS tarik balik kes sebab tak mampu bayar, mereka tuduh PAS macam-macam.

Tiba-tiba hari ini, mereka didakwa oleh SPRM di mahkamah (bukan PAS yang tuduh). Kesnya bernilai RM6.3b untuk terowong sahaja. Belum masuk kos pengambilan tanah dan lain-lain yang bernilai puluhan billion juga. Depa dapat 10 persen dari keuntungan projek ini, kata SPRM dalam pertuduhannya. Depa yang buat jahat, dapat duit haram 10 persen dari untung projek. Tiba-tiba minta orang ramai (baca: pentaksub DAP) dermakan seorang RM10 untuk soladititi kepada khalifah mereka yang sedang didakwa.

Khalifah depa dapat 10 persen, pentaksub kena bayar RM10. Ni lah yang dikatakan khalifah dapat KENYANG, duit pentaksub MELAYANG.

Betullah kata seorang ahmak PH, yang kita nak pilih ni wakil rakyat, bukan pilih agama. Lalu kafir yang jujur dijadikan pemimpin, menggantikan orang yang seagama.

Jadi, wahai sekalian pentaksub DAP, jomlah menderma seorang RM10 sebagai solidariti untuk khalifah 10 persen anda!

FB Mohd Fadhli Ghani


Share What You Think About This Post!
Share What You Think About This Post!

0/Post a Comment/Comments

Previous Post Next Post